Matej Moško

Matej je autorom, producentom a marketérom zábavných programov Bratislavský Kaviár (250 návštevníkov každý druhý mesiac), Turban Quiz (80 návštevníkov raz za 2 týždne) a kaviarenskej tímovej stolovky Game of Worlds. 
Okrem toho už druhý rok pôsobí ako programový riaditeľ celoslovenského divadelného festivalu Scénická žatva a má na starosti aj menežment projektu Royal Dirties – slovenského komiksového vydavateľstva. Je aj hrdým vlastníkom doktorského titulu, ktorý si vyslúžil za prácu Od hry s performatívnym základom k umeleckému dielu: Stav slovenského larpu po roku 2010.

O čom to bude? Všimli ste si, že keď sa s kamarátmi bavíš o káve, na druhý deň je tvoj internet plný reklám na kávovary? Neboj sa, využi tento strašidelný svet. Matej príde porozprávať o tom, ako fungujú online marketingové nástroje.